POLITYKA JAKOŚCI
Strategicznym celem CHEMA SP. Z O.O. jest zaspokojenie zmieniających się potrzeb i wymagań Klientów poprzez wysoką jakość świadczonych usług.
Podstawowe cele operacyjne, to:
- zaspokojenie potrzeb i wymagań Klientów w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawnymi;
- utrzymanie zaufania dotychczasowych i zdobycie nowych klientów;
- wysoka jakość i wiarygodność świadczonych prac;
- wykonywanie prac zgodnie z wymaganiami dokumentów normatywnych;
- niezwłoczne i obiektywne rozpatrywanie reklamacji.
Spółka osiąga wyznaczone cele poprzez stosowanie następujących zasad:
- dokładne rozpoznanie potrzeb Klienta i ich realizacja
- analiza wymagań prawnych,
- fachowe doradztwo i profesjonalizm odpowiednio wyszkolonych, kompetentnych pracowników
- realizacja usług zgodnie z przepisami BHP i Ppoż. w odpowiednim środowisku pracy
- dbanie także o przyszłe bezpieczeństwo Klienta
Dla zagwarantowania dobrej Jakości usług w naszej spółce Prezes podjął decyzję o wdrożeniu Systemu Zarządzania zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015 oraz NATO - AQAP 2110:2016 i angażuje się bezpośrednio w jego realizację poprzez wyznaczenie Polityki jakości zapewnienie niezbędnych środków do jej realizacji oraz stały nadzór nad systemem i jego ciągłe doskonalenie.
Załoga organizacji znając Politykę jakości i rozumiejąc cele firmy wdraża zasady Jakości poprzez budowanie zaufania, lojalności, dobrych relacji z naszymi Klientami.